בית פרטי בפארק מאדיקווה דרום אפריקה
21 באוקטובר 2018
בית פרטי בכפר סירקין
21 באוקטובר 2018

בית גאיה - קייפ טאון, דרום אפריקה

 

בית פרטי

השוכן בתוך מטע זיתים נטוע בזהירות, מעטפה שקופה במיוחד יושב מתחת לגג סיבי פחמן צף, אשר contilevers מעל אזורי ישיבה בחוץ משני הצדדים. סופט העץ שלה מואר קלות נותן פנים חמימות מזמין, בעוד זיגוג בגובה מלא dematerializes נפח הבניין.

המבקרים מקבלים את פניכם עם מודל גדול scaled של אפל פארק - לכאורה מושעה באוויר באמצע - הסתובבו וסיים על ידי אותם המכונות שיוצרים את החתימה מוצרי אפל. לאורחים יש גם הזדמנות להתבונן מקרוב בבניין הראשי ממרפסת הגג של מרכז המבקרים, אשר מציע נוף פנורמי ללא תחרות של אפל פארק. מסך עדין של סנפיר דק, מעוקל סיבי פחמן גוונים על המרפסת, שבו אנשים יכולים להירגע ולצלם על רקע תפוח של אפל פארק.

סחורה מיוחדת של אפל, בלעדית למרכז המבקרים, זמינה כמזכרות. בקצה הדרומי של מרכז המבקרים נמצא בית קפה - מקום של רגיעה ומנוחה, שבו המבקרים יכולים ליהנות מהנוף הירוק של קליפורניה המקיף את אפל פארק.

כמה מרכיבים מהבניין הראשי משוכפלים במרכז המבקרים כדי לתת לאנשים טעימה מהדיוק המפרט באפל-פארק. לדוגמה, העיצוב של גרם המדרגות הוא בהשראת הדומות בבניין הראשי, לבוש באותה אבן קוורץ, ואת הדלפק בבית הקפה עשוי עם אותו שיש כמו המסעדה הראשית.

פרויקט: בית פרנקל

קטגוריה: בית מגורים

מיקום: כפר סירקין

סטטוס - מאוכלס 2016

שטח בנוי - 450 מ"ר